Čím více poznávám lidi tím víc si vážím svých psů :)

Eliška Voráčková

Ústí nad Labem

elisvorackova@seznam.cz

Anketa

Líbí se Vám naše stránky?

Celkový počet hlasů: 1234

Neflákáme se,jen není čas na aktualizaci..

27.02.2014 11:14

Máme toho za sebou mnoho...Máme za sebou seminář Den s rehabilitací.Byl to úžasný seminář,dozvěděla jsem se jak posilovat a protahovat psíky.V květnu bude pokračování na které se strašně těším.Jelikož nasvalení holek je pro mě důležité! Poté jsem se jako divák účastnila semináře Obedience s Klárou Reinischovou, z toho jsem si dost odnesla o aportu a o chůzi u nohy.A zatím náš poslední seminář byl Dogdancing s Vandou Gregorovou.Vanda mě zase nakopla do práce a vyrazíme na další zkoušky.
Agility stále zdokonalujeme,máme před sebou ještě spoustu práce,takže na závodech nás ještě nějakou chvilku neuvidíte.Není kam spěchat času máme dost.
Tak opět za nějakou dobu naviděnou! E+A+A :)