Čím více poznávám lidi tím víc si vážím svých psů :)

Eliška Voráčková

Ústí nad Labem

elisvorackova@seznam.cz

Anketa

Líbí se Vám naše stránky?

Celkový počet hlasů: 1234

Dovolená v Loveči a prostě užívání prázdnin

09.08.2014 19:50

19.-26.7. jsme s mojí mamkou vyrazily směr Loveč (vesnička kousek od Jičína) do kempu, kde jsme bydleli v malé chatce. Pro všechny úplně ideální pro psí holky spousta lesů a luk, takže byly v sedmém nebi že můžou běhat na volno. A pro nás přímo v areálu bazén, dobré jídlo, ideální počasí jak na koupání tak i na výlety...co víc si přát snad jen být tam déle! :) Holky byly naprosto úžasné zvládli cestování ve vlaku,chovali se skvěle v restauracích, Arlet zvládla prohlídku hradu Kost....no měla jsem z jejich chování radost!
8.-9.8. Jsme se zůčastnily Chiropraktického semináře- v pátek jsme si poslechli teorii a v sobotu jsem si nechala srovnat své záda (myslela jsem si že je mám zdravé, ale mýlila jsem se,každý 2.obratel jsme měla směřovaný jinam) takže jsem dostala za úkol se více protahovat a Arlet měla prohlédnuté kyčle,jelikož když byla prohlédnuta před cca měsícem tak nebyly úplně na svém místě. Ale jinak je to zcela zdraví mudík! :)
Teď už nám nezbývá nic jiného než se tešit na tábor kam odjíždíme 17.8.!